T3V2 - 4 osiowy, Sterownik CNC

  • Zapytaj o produkt
  • Zapytaj o produkt

    T3V2 - 4 osiowy, Sterownik CNC

    T3V2 - 4 osiowy, Sterownik CNC

    Zintegrowany sterownik CNC silników krokowych. Moze obsluzyc do 4 silnikow krokowych, istnieje mozliwosc podlaczenia zewnetrznego sterownika i sterowanie dodatkowa osia.

    Zadaj pytanie:

    * Pola wymagane

      lub  Anuluj

    289,00 zł

    Zintegrowany sterownik CNC silników krokowych. Moze obsluzyc do 4 silnikow krokowych, istnieje mozliwosc podlaczenia zewnetrznego sterownika i sterowanie dodatkowa osia.

    Więcej szczegółów

    1001

    Więcej informacji

    Sterownik CNC T3V2 - 4 osiowy

    Napięcie zasilające 12 - 36 VDC
    Maksymalny prąd sterowania 3A, prąd szczytowy 3,5A
    Współpracujący z silnikami 2/4 fazowymi , 4/6/8 przewodowe
    Ustawienia mikrokroku 1 - 1/16
    4 wartości prądu pracy 1/4, 1/2, 3/4, 1 wartości prądu maksymalnego
    5 wejść sterujące osi XYZA, emergency stop

    Zestaw zawiera:

    • 1 x Sterownik CNC
    • 1 x kabel DB25
    • 5 x złącze przewodowe



    Sterownik CNC silnika krokowego daje możliwość precyzynej kontroli silników krokowych. Silniki kontrolowane są za pomocą 3 sygnałów sterujących. ENB – „enable”, zezwolenie na ruch silnika. DIR – „direction”określa kierunek obrotu silnika. Może on być zgodny z kierunkiem ruchu wskazówek zegara („CW” – clockwise) lub przeciwny („CCW” counter clockwise). STEP – krok, gdzie podawany jest sygnał prostokątny z daną częstotliwością odpowiadający za prędkość obrotową silnika. Sterowniki zintegrowane z płytą główną mogą dodatkowo posiadać szereg wejść i wyjść obsługujących inne urządzenia: wyłączniki krańcowe, czujniki długości narzędzia, wejścia na zadajniki MPG, E-stop, sterowanie wrzecionem lub pompą. Kolejną funkcją sterowników jest parametryzacja pracy silników. Dają one możliwość wyboru maksymalnego prądu sterownia danym silnikiem, ustawienie odpowiedniego mikrokroku i dobór „decay_mode”(Przy wyborze trybu szybkiego pole magnetyczne natychmiastowo zanika, co pozwala na osiagnięcie większych prędkości obrotowych. Natmiast w trybie wolnym wymaga to określonego czasu. Z czym związane jest uzyskiwanie niższych prędkości w zamian za możliwość natychmiastowego zatrzymania silnika.). Kolejną ważną kwestią jest dobór odpowiedniego źródła zasilania sterownika w zależności od oczekiwanych parametrów pracy silników.

    Produkty powiązane

    Zobacz też

    Pliki do pobrania

    T3V2-4s

    Instrukcja obsługi

    Pliki do pobrania (0)