Regulamin sklepu internetowego

§1 WSTĘP

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego Tombit Automatyka oraz określa zasady wykonywania tych umów, prawa
    i obowiązki sklepu internetowego Tombit Automatyka oraz klienta.
  2. Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o sklepie „Tombit Automatyka”, ,,Automatyka Tombit”, ,,www.tombit-automatyka.pl”, należy przez to rozumieć sklep internetowy działający pod adresem internetowym automatyka-tombit.pl prowadzony przez firmy TOMBIT T.P. Hadrych Spółka Jawna z siedzibą w Słuszkowie 44, 62-831 Korzeniew, REGON 364526941; NIP 9680978955 oraz TOMBIT Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Słuszkowie 44, 62-831 Korzeniew, REGON 9681012982; KRS 0001118368;
  3. Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa „Klient” lub „Zamawiający” należy przez to rozumieć, że jest to osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która złożyła zamówienie poprzez sklep Tombit Automatyka pod adresem tombit-automatyka.pl oraz dopełniła procedur związanych z potwierdzeniem tego zamówienia zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  4. Szczegółowe dane sprzedawcy wskazane są każdorazowo w dokumencie sprzedaży.
  5. Do skutecznego złożenia zamówienia w sklepie internetowym Tombit Automatyka niezbędne jest urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych, przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji nie starszej niż 8.0 lub nowszej (w tym Edge) lub Mozilla FireFox w wersji nie starszej niż 7.0 lub Chrome (wszystkie wersje) lub Opera w wersji nie starszej niż 2 z włączoną obsługę Java Script., a także klawiatura i mysz lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych. Konieczne jest też posiadanie przez Kupującego aktywnego konta poczty elektronicznej oraz dostępu do sieci internetowej.
  6. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną związane jest z zagrożeniami – w szczególności zawsze należy upewnić się, czy połączenie jest szyfrowane przez SSL/TLS (tzw. „z kłódką”), a przedstawiciele sklepu Tombit Automatyka nigdy nie będą prosić Zamawiającego o podanie jakiegokolwiek hasła dostępu lub pinu. W sytuacji gdy Klient zauważy jakiekolwiek podejrzane zachowanie proszony jest o kontakt na adres poczty elektronicznej sklep@automatyka-tombit.pl.
  7. Konsument czy osoba prowadząca działalność gospodarczą jeżeli brak jest zawodowego charakteru zobowiązania w razie sporu i poza skierowaniem sprawy na drogę postępowania sądowego przed sąd według właściwości ogólnej lub miejsca swojego zamieszkania ma możliwość rozstrzygania pozasądowego sporów pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem – Online Dispute Resolution (ODR) to internetowe rozwiązywanie sporów przedsiębiorców z konsumentami dostępny pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
  8. Klient ma możliwość założenia w sklepie Tombit Automatyka konta użytkownika, które stanowi jedynie wpis w bazie danych zawierający zapisane przez Klienta dane służące do realizacji składanych zamówień oraz historię zamówień Klienta, nieposiadające żadnych innych funkcjonalności i do korzystania z którego wymagania techniczne są tożsame jak do korzystania ze sklepu Tombit Automatyka (§ 1 pkt 5)


§2 PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI SKLEPU

  1. Sklep prowadzi sprzedaż produktów z branży automatyki przemysłowej, maszyn CNC, pneumatyki oraz automatyki domowej.
  2. Produkty oferowane w sklepie Tombit Automatyka, a w szczególności urządzenia elektroniczne i/lub energoelektroniczne czy poligraficzne są przeznaczone dla zastosowań przemysłowych (z wyłączeniem niektórych przedmiotów do zastosowania domowego).
  3. Produkty oferowane w sklepie Tombit Automatyka spełniają wymogi dyrektyw Unii Europejskiej, posiadają znak CE i mogą być wprowadzone do obrotu na rynek Polski jak i innych krajów Unii Europejskiej.
  4. Produkty oferowane w sklepie Tombit Automatyka są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych.
  5. W wyjątkowych przypadkach, gdy jest to wyraźnie oznaczone w nazwie i/lub opisie produktu, w sklepie Tombit Automatyka mogą być oferowane używane bądź poprojektowe produkty nadające się do dalszego użytkowania zgodnie z ich przeznaczeniem.


§3 ZAMÓWIENIA

I. Ogólne zasady składania zamówień

  1. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z poniższym regulaminem i akceptacja jego postanowień oraz zapoznanie się z informacjami znajdującymi się na stronie zmawianego towaru.
  2. Warunkiem pozwalającym na złożenie zamówienia w sklepie Tombit Automatyka jest wprowadzenie danych teleadresowych, zgodnych ze stanem faktycznym, a w przypadku przedsiębiorców – danych, które umożliwiają poprawne wystawienie faktury VAT.
  3. Zamówienia w sklepie Tombit Automatyka składa się w sklepie internetowym działającym pod adresem tombit-automatyka.pl za pomocą dostępnego formularza.
  4. Sklep Tombit Automatyka nie prowadzi sprzedaży przy użyciu zautomatyzowanego systemu teleinformatycznego, a złożenie zamówienia poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza na stronie internetowej nie wywołuje automatycznie przetwarzania tego zamówienia.
  5. Zamówienie traktuje się jako złożone skutecznie w momencie przesłania przez sklep Tombit Automatyka, wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia, co następuje po zaksięgowaniu przez Tombit Automatyka wpłaty klienta lub otrzymania przez Tombit Automatyka informacji o dokonaniu takiej wpłaty przez Klienta od zewnętrznego operatora systemu płatniczego – w zależności od wybranej przez Klienta metody płatności.
  6. Przedsiębiorstwo realizuje również zamówienia składane za pośrednictwem portalu sprzedażowego Allegro oraz poczty elektronicznej, bądź też osobiście w siedzibie przedsiębiorstwa znającej się pod adresem ul. Wrocławska 26, 62-800 Kalisz na podstawie zindywidualizowanej oferty.
  7. Sklep Tombit Automatyka realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski (z wyjątkiem zamówień międzynarodowych po wcześniejszym ustaleniu warunków handlowych).
  8. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą w chwili wysłania przez sklep Tombit Automatyka do Klienta drogą poczty elektronicznej wiadomości o potwierdzeniu przyjęcia do realizacji (zgodnie z § 3 pkt I 4 i 5) zamówienia (które samo w sobie stanowi ofertą zawarcia umowy składaną przez Klienta). W przypadku sporządzeniu po dostawie protokołu dostawy urządzenia to podpisany protokół stanowi integralną część umowy.
  9. Warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest spełnienie przez Klienta ustalonych warunków płatności. W przypadku przelewu za datę spełnienia tego warunku uważa się dzień zaksięgowania wpłaty przez bank prowadzący rachunek firmy Tombit Automatyka. W przypadku braku płatności w terminie 7 dni poczytuje się takie zachowanie Zamawiającego jako odstąpienie od umowy.
  10. Wszelkie korekty zamówienia mogą być uzgadniane telefonicznie, jednak potwierdzenie dokonania korekty przez Klienta następuje w formie pisemnej (również drogą elektroniczną). Obsługa sklepu potwierdza dokonanie zmian w zamówieniu również w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  11. Realizacja zamówienia złożonego w sklepie Tombit Automatyka oraz przygotowywania przedmiotu zamówienia do wysyłki odbywa się niezwłocznie po stwierdzeniu wymaganych ilości zamówionych produktów oraz spełnienia wszystkich pozostałych warunków.
  12. W przypadku, gdy towar w sklepie Tombit Automatyka jest chwilowo niedostępny, Klient jest o tym fakcie niezwłocznie informowany telefonicznie i/lub drogą elektroniczną i uzgadniane jest dalsze postępowanie. Gdy Strony nie uzgodnią dalszego przebiegu realizacji zamówienia sklep Tombit Automatyka może odstąpić od umowy i anulować zamówienie.
  13. W przypadku, gdy część przedmiotu zamówienia jest dostępna w magazynie sklepu Tombit Automatyka, a część ma dłuższy czas oczekiwania na realizację, zamówienie może być zrealizowane częściowo lub w całości zgodnie z ustaleniami obsługi sklepu z Klientem lub w części anulowane zgodnie z powyższym punktem.
  14. Terminy podawane na stronach sklepu Tombit Automatyka oraz w każdej korespondencji i rozmowie określane w dniach dotyczą dni roboczych (od poniedziałku do piątku, bez świąt, w godzinach pracy 8:00-16:00). Terminy podawane w tygodniach dotyczą tygodni kalendarzowych.
  15. Każda zmiana statusu zamówienia jest komunikowana stosowną wiadomością e-mail kierowaną do Klienta. Możliwe statusy to:
    a). Oczekuje – zamówienie zostało zarejestrowane w systemie sklepu,
    b). Potwierdzone – zamówienie potwierdzone przez obsługę sklepu i przygotowywane do wysyłki,
    c). Anulowane – zamówienie anulowane przez obsługę sklepu,
    d). Wysłane – przedmiot zamówienia wysłany do Klienta.
  16. W przypadku gdy wystąpią nieprzewidziane wcześniej komplikacje przy realizacji zamówienia w sklepie Tombit Automatyka, powodujące opóźnienie w stosunku do terminu podanego w potwierdzeniu zamówienia, Kupujący jest o tym fakcie niezwłocznie informowany wraz podaniem nowego terminu realizacji.
  17. W przypadku, gdy opóźnienie w realizacji zamówienia w sklepie Tombit Automatyka wynosi ponad 50% pierwotnie określonego czasu realizacji, jednak nie mniej niż 5 dni roboczych, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy i złożonego zamówienia lub ubiegania się o udzielenie dodatkowego rabatu wynoszącego 1% wartości zamówienia za każdy tydzień opóźnienia, nie więcej jednak niż 5% wartości całego zamówienia.

II. Czas realizacji zamówienia i sposób dostawy

  1. Czas realizacji zamówienia złożonego w sklepie Tombit Automatyka standardowo nie przekracza 1 dnia roboczego dla towarów opisanych w sklepie jako „dostępnych” i dla zamówień złożonych do godziny 12:00 danego dnia roboczego.
  2. Czas realizacji zamówienia produktów oznaczonych w sklepie Tombit Automatyka jako „na zamówienie” będzie każdorazowo i indywidualnie przedstawiony Klientowi przez pracownika sklepu Tombit Automatyka.
  3. Zamówione towary poprzez sklep Tombit Automatyka dostarczane są w sposób wskazany przez Klienta w chwili składania zamówienia:
    a). Towar do odbioru osobistego w siedzibie przedsiębiorstwa Tombit Automatyka w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00,
    b). Towar wysyłany firmą kurierską w zależności od wyboru przewoźnika,
    c). Towar wysyłany firmą kurierską „za pobraniem” w zależności od wyboru przewoźnika.
  4. Sklep Tombit Automatyka dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia był jak najkrótszy. Na czas realizacji zamówienia bezpośredni wpływ ma dostępność produktu, czas kompletowania przesyłki oraz czas odbioru przesyłki przez firmę kurierską bądź innego przewoźnika.
  5. Zaleca się weryfikacji, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności najlepiej w obecności osoby dostarczającej – Klientowi lub osobie odpowiedzialnej za odbiór przesyłki z przedmiotem zamówienia zaleca się przy odbiorze kontrolę stanu opakowania. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, naruszenia opakowania, naruszenia ciągłości taśmy zaleca się, aby odbierający sporządził protokół szkodowy (najlepiej uzupełnionego o fotografie uszkodzeń) oraz skontrolował zawartość paczki w obecności przedstawiciela przedsiębiorstwa dostarczającego przesyłkę. Następnie Zamawiający lub odbierający powinien niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu Tombit Automatyka.


§4 CENY PRODUKTÓW

  1. Ceny wszystkich widocznych na stronach sklepu internetowego Tombit Automatyka towarów są ceną brutto (zawierającą podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich.
  2. Tombit Automatyka oświadcza, że nie korzysta z algorytmu, który dostosowuje ceny towarów w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji zakupowej Zamawiającego.
  3. Podane ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy, które zależą od sposobu ich realizacji.
  4. Klient jest zobowiązany zapłacić cenę końcową, będącą sumą ceny zakupu towarów powiększoną o koszty transportu oraz ewentualnie o koszty innych świadczeń, w szczególności z tytułu opłat wynikających z wybranej metody płatności.
  5. Koszty transportu są umieszczane jako odrębna pozycja na fakturze lub paragonie.
  6. Każdy z Klientów sklepu Tombit Automatyka ma mozliwość negocjowania warunków przy zakupach hurtowych.


§5 WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. Płatność powinna nastąpić wraz ze złożeniem zamówienia.
  2. Podstawową formą płatności stosowaną przez przedsiębiorstwo Tombit Automatyka jest potwierdzona przedpłata w formie przelewu bankowego lub opcja zapłaty za pobraniem przy odbiorze zamówienia.
  3. Możliwa jest również płatność kartą płatniczą, przelewem bankowym lub BLIK poprzez zewnętrzny system płatności obsługiwany przez zewnętrzny i niezależny od Tombit Automatyka podmiot trzeci.
  4. W celu zmiany warunków płatności prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.
  5. Numer rachunku bankowego: Santander Bank Polska S.A. 75 1090 1128 0000 0001 3273 7761.


§6 DOKUMENTOWANIE TRANSAKCJI

  1. Na wszystkie zamówione produkty w sklepie Tombit Automatyka wystawiane są podatkowe dokumenty zakupów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. faktury VAT lub paragony fiskalne.
  2. Stosownie do treści przepisów obowiązującej aktualnie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, rozliczania zwrotu podatku, zasad wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 97 §12 ust. 1), podpis klienta – jako nabywcy towaru – nie jest obowiązkowym elementem treści faktury VAT. W tej sytuacji nabywca otrzymuje wyłącznie podpisany przez sklep Tombit Automatyka oryginalną wersję faktury.
  3. W przypadku sprzedaży Klientom będącym osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej, warunki niniejszego Regulaminu stosuje się ponad i nie naruszając bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.


§7 GWARANCJA, WARUNKI GWARANCJI

  1. Towary oferowane w sklepie Tombit Automatyka objęte są gwarancją producenta, a informacje na temat długości trwania okresu gwarancyjnego dostępne są w opisach technicznych produktów. Wyłączeniu z gwarancji producenta podlegają głowice drukujące, m.in. EPSON (informacje na temat ograniczenia gwarancji dostępne są w opisach technicznych głowic wraz z uzasadnieniem powodu wyłączenia produktu).
  2. Produkty oferowane w sklepie Tombit Automatyka są fabrycznie nowe, chyba że produkt jest wyraźnie oznaczony w opisie i/lub nazwie jako używany bądź poprojektowy.
  3. Na nowe produkty sklep Tombit Automatyka, o ile w opisie konkretnego towaru nie jest podane inaczej, okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty zakupu (daty wystawienia faktury VAT lub daty wystawienia paragonu fiskalnego).
  4. Jeżeli razem z towarem i/lub z fakturą nie została dostarczona karta gwarancyjna producenta oznacza to, że takowej producent nie wystawia. Gdy karta gwarancyjna nie została wystawiona, wówczas podstawą do rozpatrzenia reklamacji i wykonania naprawy lub wymiany jest dowód zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu fiskalnego.
  5. Na produkty oznaczone w sklepie Tombit Automatyka w ich opisie i/lub nazwie jako używany i/lub po serwisowy udzielana jest gwarancja na okres 3 miesięcy od daty zakupu.
  6. Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  7. Gwarancja nie będzie rozpatrywana, gdy nazwa modelu i/lub numer seryjny i/lub fabryczny symbol umieszczony na produkcie zostały zmienione, zamazane, usunięte lub zatarte.
  8. Gwarancja nie obejmuje:

a). Okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bądź wymiany części lub podzespołów wynikających z ich naturalnego zużycia,
b). Części zamiennych; części przewidzianych do okresowej wymiany, opisanych w Instrukcji Obsługi i/lub karcie katalogowej produktu czy dokumentacji DTR,
c). Uszkodzeń i awarii spowodowanych włączaniem, użytkowaniem lub obchodzeniem się z produktem w sposób odbiegający od opisanych w Instrukcji Obsługi i/lub karcie katalogowej produktu czy dokumentacji DTR,
d). Używania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, a w szczególności:

  • Używania, którego skutkiem jest uszkodzenie fizyczne, modyfikacje, lub uszkodzenie wyświetlaczy ciekłokrystalicznych i/lub diodowych,
  • Nieudanej instalacji lub użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem według instrukcji obsługi i/lub informacji zawartych w karcie katalogowej produktu czy dokumentacji DTR, dotyczących instalacji i użytkowania.
  • Serwisowania produktu niezgodnie z Instrukcją Obsługi i/lub informacjami zawartymi w karcie katalogowej produktu czy dokumentacją DTR dotyczących prawidłowego serwisowania, konserwacji i przeglądów technicznych,
  • Instalacji produktu w sposób niezgodny z Instrukcją Obsługi i/lub dokumentacją DTR i sprzeczny ze standardami bezpieczeństwa obowiązującymi w kraju, gdzie produkt jest używany;
  • Zarażenia przez nieautoryzowane oprogramowanie (np. wirusy komputerowe) lub użytkowania produktu z oprogramowaniem innym niż dostarczone z produktem lub oprogramowaniem nieprawidłowo zainstalowanym,
  • Stanu lub defektów systemów, z którymi używany jest ten produkt lub w których skład wchodzi,
  • Używania produktu z akcesoriami, urządzeniami peryferyjnymi i innymi produktami typu, stanu i standardu innego niż zalecany przez producenta,
  • Napraw przeprowadzanych przez osoby nie będące pracownikami autoryzowanej sieci serwisowej,
  • Zmian i przeróbek bez uprzedniej pisemnej zgody producenta, takich jak:
  • Zwiększania parametrów produktu do wartości większych niż podane w Instrukcji Obsługi i/lub karcie katalogowej produktu czy dokumentacji DTR,
  • Modyfikacji produktu mających na celu dostosowanie go do krajowych lub lokalnych technicznych standardów bezpieczeństwa krajów innych niż te, dla których go fabrycznie zaprojektowano i wyprodukowano.

e). Pożarów, powodzi, wypadków, zapylenia, działania cieczy i/lub wilgoci, chemikaliów i innych substancji, wibracji, nadmiernego ciepła, nieprawidłowej wentylacji, wahań napięcia sieci zasilającej, podłączenia nadmiernego lub nieprawidłowego napięcia, promieniowania, stanów nieustalonych, wyładowań atmosferycznych oraz działania jakichkolwiek sił zewnętrznych i uderzeń na urządzenie.

  • Gwarancja obejmuje wyłącznie sprzętowe podzespoły produktu. Nie obejmuje zaś oprogramowania, dla którego zawarto umowę z Klientem lub oddzielną umowę gwarancyjną, która podlega wyłączeniu lub takie, które takim umowom powinno podlegać. A Ponadto:
  1. Urządzenia drukujące oferowane w sklepie Tombit Automatyka jako maszyny przeznaczone do zastosowań profesjonalnych i przemysłowych przewidziane są do pracy ciągłej bez dłuższych przestojów (2-3 dniowych – powyżej tego okresu wymagane jest odpowiednie zabezpieczenie głowicy tak aby nie nastąpiło zaschniecie tuszu w głowicy).
  2. Maszyna do zastosowania przemysłowego wymaga odpowiedniego przeszkolenia oraz umiejętności i wiedzy z zakresu poligrafii.
  3. Dla odpowiedniej jakości wydruku wymagane jest kalibrowanie w sposób prawidłowy drukarki (właściwe licowanie profili konstrukcyjnych, dokręcenie kółek przy karetce z głowicami, odpowiednie naciągniecie paska zębatego). Zastosowanie tych działań powoduje, że konstrukcja drukarki jest sztywna i zapobiega to powstawaniu pasów na wydruku. Kółka nie powinny też być nadmiernie zużyte w wypadku ich zużycia należy jej wymienić jako elementy eksploatacyjne.
  4. W sprawach nieuregulowanych w warunkach gwarancji mają zastosowania przepisy Kodeksu Cywilnego


§8 PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

  1. Wszelkie uwagi dotyczące jakości sprzedawanych przez sklep Tombit Automatyka produktów, sposobu obsługi i niezgodności ilościowych między stanem faktycznym a fakturą, prosimy zgłaszać do Działu Sprzedaży.
  2. Gdy przesyłka jest uszkodzona w momencie dotarcia do odbiorcy, zgłasza on to w formie pisemnej przedstawicielowi firmy kurierskiej.
  3. Reklamacje powinny być składane w formie pisemnej bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej niezwłocznie po ujawnieniu wad na adres biura przedsiębiorstwa: TOMBIT T.P. Hadrych Spółka Jawna lub TOMBIT sp. z o.o., ul. Wrocławska 26, 62-800 Kalisz, bądź drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@automatyka-tombit.pl.
  4. Zaleca się, aby Klient sklepu Tombit Automatyka reklamujący towar sporządził dokument reklamacyjny zawierający przynajmniej następujące informacje:
  5. kompletne dane adresowe Firmy i/lub osoby zgłaszającej reklamację (Nazwa firmy, adres, kod, miasto, imię, nazwisko, e-mail, tel., fax., itd.),
  6. nazwa i numer dokumentu zakupu,
  7. opis uszkodzenia wraz z opisem towarzyszącej problemowi sytuacji (np. wielkość obciążenia elementu, temperatura elementu, itd.)
  8. opis roszczeń (np. naprawa, wymiana na nowy, zwrot kosztu towaru, odstąpienie bez podania przyczyny itd.),
  9. informację dot. rachunku bankowego na który ma być dokonany zwrot,
  10. podpis i pieczęć osoby składającej reklamację.
  • Powyższe dokumenty Klient powinien przesłać e-mailem lub pocztą na adres sklepu Tombit Automatyka.
  • Reklamowane produkty wraz z kopią wszystkich towarzyszących im dokumentów są dostarczane na adres sklepu Tombit Automatyka na koszt Klienta.
  • Kopię dokumentów zaleca się umieścić w widocznym miejscu wewnątrz lub na zewnątrz opakowania z reklamowanym towarem.
  • Po otrzymaniu paczki ze zwróconym towarem, firma bada zasadność danej reklamacji.
  • Sklep Tombit Automatyka poczyni starania, aby reklamacja była rozpatrzona w ciągu 30 dni od daty otrzymania uszkodzonego towaru. Natomiast w przypadku zgłoszenia reklamacji przez klienta, który jest konsumentem lub osobę prowadząca działalność gospodarczą jeżeli brak jest zawodowego charakteru zobowiązania – reklamację nierozpatrzoną w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania uważa się za uznaną.
  • Po rozpatrzeniu reklamacji sklep Tombit Automatyka ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji ostatecznie w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej i w przypadku jej uznania dostarczy towar wolny od wad lub odsyła pieniądze przelewem bankowym.


§9 ZWROTY

  1. Konsument oraz osoba prowadząca działalność gospodarczą jeżeli brak jest zawodowego charakteru zobowiązania ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni. Ceny towaru oraz koszty doręczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie – zostaną w takim przypadku zwrócone przelewam bankowym.
  2. Odstąpienie od umowy należy przesłać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres sklepu Tombit Automatyka korzystając przy tym z formularza wskazanego w § 8 PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI punkt 3-6 – odstąpienie sporządzone bez skorzystania ze wskazanego wzorca będą również rozpatrywane.
  3. Koszy dostarczenia zwracanego towaru pokrywa Klient.
  4. Nie można dokonać zwrotu towaru i odstąpić od umowy, który był sprowadzany lub został wykonany według indywidualnego zamówienia Klienta sklepu Tombit Automatyka.
  5. Zwracany towar nie może nosić jakichkolwiek śladów używania lub zniszczenia.
  6. Specyfika urządzeń poligraficznych powoduje, że po pierwszym zalaniu drukarki tuszem nie można uznać jej za nową / nieużywaną i nie ma możliwości zwrotu czy wymiany drukarki na nową.
  7. Jeśli urządzenie nie posiada pełnego wyposażenia nie będzie możliwa ani wymiana takiego sprzętu na inny o podobnych parametrach, ani tym bardziej korekta dokumentu zakupu i zwrot pieniędzy.
  8. W zwracanej do sklepu Tombit Automatyka paczce zaleca się, aby znajdowała się kopia faktury VAT lub oryginał paragonu fiskalnego.
  9. Klient sklepu Tombit Automatyka ma obowiązek podpisać Fakturę korygującą i odesłać ją na adres sklepu Tombit Automatyka lub drogą elektroniczną.
  10. W ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep Tombit Automatyka podpisanej Faktury korygującej nastąpi zwrot kwoty zgodnie z Fakturą korygującą.
  11. Faktury korygujące wystawiane przez sklep Tombit Automatyka zawierają wyłącznie korekty dot. zamawianych towarów
  12. Sklep Tombit Automatyka zwroty należności dokonuje domyślnie przelewem bankowym na wskazane konto bankowe. Możliwe jest ustalenie innej metody zwrotu należności.

§10 OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

  1. Tombit Automatyka nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe przy tworzeniu sklepu internetowego oraz błędy w załączonej dokumentacji technicznej.
  2. Wykorzystywanie materiałów zawartych w Sklepie, a w szczególności zdjęć, opisów, formy graficznej oraz sposobu prezentacji, wymaga zgody ich właściciela.


§
11 ZASTRZEŻENIA PRAWNE

  1. Zastrzeżenie prawa własności – przedsiębiorstwo TOMBIT T.P. Hadrych Spółka Jawna oraz TOMBIT sp. z o.o. zastrzega sobie prawo własności towaru do chwili otrzymania pełnej zapłaty za towar.
  2. Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są wyłącznie w celach informacyjnych.
  3. Prezentowane w sklepie internetowym dane techniczne produktów są danymi skrótowymi i jako takie nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z Działem Sprzedaży.


§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy regulamin stanowi integralną część umowy.
  2. Niniejszy regulamin jest udostępniony Klientom nieodpłatnie za pośrednictwem witryny automatyka-tombit.pl w formie, która umożliwia pobranie, utrwalenie i wydrukowanie go – możliwy jest również przesłanie niniejszego regulaminu pocztą elektroniczną w formacie *.pdf.
  • TOMBIT T.P. Hadrych Spółka Jawna oraz TOMBIT sp z o.o. nie zobowiązała się do przestrzegania żadnego zbioru zasad postępowania, które można by uznać za kodeks dobrych praktyk w rozumieniu ustawy.
  • Wszelkie spory między stronami w pierwszej kolejności będą rozwiązywane polubownie. W ostatecznym przypadku rozstrzygane będą na gruncie prawa polskiego w sądzie właściwym ze względu na siedzibę przedsiębiorstwa TOMBIT T.P. Hadrych Spółka Jawna.
  • Złożenie zamówienia w sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu w brzmieniu z dnia złożenia zamówienia oraz oznacza wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji handlowej w rozumieniu „Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną”.


§
13 NEWSLETTER

  1. Usługa bezpłatnego newslettera świadczona jest przez firmę Termika, zwaną dalej Usługodawcą, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Przed wyrażeniem zgody na korzystanie z usług Newslettera należy uważnie zapoznać się niniejszym Regulaminem.
  2. Usługa Newsletter udostępniania jest przez:

TOMBIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Słuszkowie REGON 9681012982  KRS 0001118368

  1. Dane kontaktowe:

– Słuszków 44, 62-831 Korzeniew

sklep@automatyka-tombit.pl

+48 503 584 423

  1. Newsletter jest bezpłatną usługą, polegającą na informowaniu zainteresowanej osoby, która dokonała subskrypcji newslettera – zwaną dalej Usługobiorcą o promocjach, wydarzeniach oraz nowościach poprzez okresowe wysyłanie wybranych przez Usługodawcę treści drogą elektroniczną w postaci listu elektronicznego (e-mail).
  2. Dla korzystania z usługi wymagany jest komputer z dostępem do Internetu, dowolna przeglądarka internetowa oraz aktywna i prawidłowo skonfigurowana poczta e-mail.
  3. Zamówienie usługi Newsletter następuje poprzez dokonanie przez Usługobiorcę następujących czynności rejestracyjnych na stronie internetowej https://automatyka-tombit.pl/:
  4. podanie adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) Usługobiorcy w formularzu zamieszczonym na stronie internetowej,
  5. wyrażenie zgody na otrzymywanie na podany w formularzu adres poczty elektronicznej (adres e-mail) reklam oraz informacji handlowych w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2013 poz. 1422),
  6. zaakceptowanie niniejszego Regulaminu,
  7. naciśnięcie (kliknięcie) na przycisk „koperty”,
  8. Usługodawca nie będzie udostępniał powierzonych mu adresów poczty elektronicznej osobom czy podmiotom trzecim i będzie realizował procedury zgodnie z §14.
  9. Usługobiorca ma bezpłatne prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.
  10. Usługobiorca ma bezpłatne prawo do uzyskania informacji, czy i w jakim zakresie są przetwarzane jego dane osobowe, a także informacji o celu i zakresie przetwarzania tych danych osobowych.
  11. Usługobiorca w każdym momencie ma prawo, bez podawania przyczyny i bez generowania po jego stronie kosztów, do rezygnacji z usługi Newslettera. Subskrypcję można anulować, klikając na link „Rezygnacja” znajdujący się na dole każdego z przesłanych listów elektronicznych.
  12. Usunięcie konta pocztowego Usługobiorcy z bazy adresowej newslettera następuje natychmiastowo i zostaje potwierdzona odpowiednim komunikatem.
  13. Usługodawca zastrzega sobie prawo do usunięcia subskrypcji Usługobiorcy, który naruszył niniejszy Regulamin lub prawo obowiązujące w Rzeczpospolitej Polskiej, albo też podejmuje działania ingerujące w niezakłócone korzystanie z usługi przez innych usługobiorców albo dostarcza treści o charakterze bezprawnym.
  14. Naciśnięcie (kliknięcie) na link potwierdzający rejestrację powoduje dodanie adresu poczty elektronicznej Usługobiorcy (adresu e-mail) do bazy adresowej newslettera. Adres poczty elektronicznej Usługobiorcy (adres e-mail) będzie wykorzystywany w celu wysyłania Usługobiorcy newsletterów.
  15. Administratorem danych osobowych Usługobiorcy przekazanych w związku z korzystaniem z usługi Newsletter jest

TOMBIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Słuszkowie REGON 9681012982  KRS 0001118368

 

  1. Dane osobowe przetwarzane są w celu wykonania usługi przez Usługodawcę polegającą na dostarczeniu bezpłatnego newslettera i ich podanie jest dobrowolne.
  2. Reklamacje dotyczące usługi Newsletter można składać telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila zgodnie.
  3. Zgłoszenie reklamacji, w szczególności, powinno zawierać: opis sprawy, której dotyczy reklamacja, adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany podczas rejestracji do usługi Newsletter oraz ewentualny adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Usługobiorca życzy sobie otrzymać ją na inny niż adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany podczas rejestracji do usługi Newsletter. Rozpatrzenie reklamacji oraz udzielnie odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Usługodawcę. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Usługobiorca zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Usługodawca zwróci się do Usługobiorcy o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
  4. Do niniejszego paragrafu mają zastosowane również postanowienia paragrafu następnego dot. RODO.

 

  • 14 RODO

 

  1. INFORMACJA DLA KLIENTÓW

Zgodnie z postanowieniami ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:

  1. Administratorem przetwarzającym dane osobowe jest TOMBIT T.P. Hadrych Spółka Jawna z siedzibą w Słuszkowie 44, 62-831 Korzeniew, REGON 364526941, NIP 9680978955. i/lub TOMBIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Słuszkowie 44, 62-831 Korzeniew REGON 9681012982  KRS 0001118368

tel. +48 503 584 423

e-mail: sklep@automatyka-tombit.pl.

  1. Z przepisów wskazanego powyżej rozporządzenia Parlamentu Europejskiego wynika, iż osoba fizyczna, której dane są przetwarzane ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia danych.
  2. Dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych ani osobom trzecim innym niż:

– upoważnieni pracownicy pracodawcy,

– wynikającym z przepisów prawa,

– dla celów realizacji obsługi bankowej przedsiębiorstwa,

–  usługodawcy, którym w drodze umowy powierzono przetwarzanie Danych Osobowych na potrzeby realizacji usług świadczonych dla Administratora, ich upoważnieni pracownicy – w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania tych usług,

– podmiotom współpracującym z Administratorem, którym Dane Osobowe są udostępniane na podstawie zgody osoby, której te dane dotyczą i w celach w niej wskazanych.

  1. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  2. Przetwarzanie danych następuje w związku z wykonaniem umowy, której osoba przekazująca dane osobowe jest stroną i jest dla realizacji jej celów konieczna (art. 6 ust. 1 pkt. b RODO).
  3. Podanie danych osobowych jest niezbędne i służy wyłącznie wykonaniu umowy, której dane dotyczą. Przetwarzanie podanych danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu poodejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO
  4. Osoba, której dane są przetwarzane, jeżeli uzna, że przetwarzanie narusza przepisy prawa, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01.
  5.  Dane Osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w ust. 6, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  6. Na terenie przedsiębiorstwa zainstalowany jest monitoring wizyjny dla potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa pracowników oraz ochrony mienia. Nagrania obrazu pracodawca przetwarza wyłącznie do celów, dla których zostały zebrane i przechowuje przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od dnia nagrania.
  7. INFORMACJA W PROCESIE REKRUTACYJNYM

W CV składanym w procesie rekrutacyjnym prosimy zawrzeć klauzulę zgodny na przetwarzanie danych osobowych. Proponowana treść:

,,Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego wizerunku dla celów rekrutacyjnych, a CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez  TOMBIT T.P. Hadrych Spółka Jawna z siedzibą w Słuszkowie i/lub TOMBIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Słuszkowie 44, 62-831 Korzeniew REGON 9681012982  KRS 0001118368

Zapoznałem się z informacją zamieszczoną na stronie internetowej: https://automatyka-tombit.pl/regulamin

 

Zgodnie z postanowieniami ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:

  1. Administratorem przetwarzającym dane osobowe jest TOMBIT T.P. Hadrych Spółka Jawna z siedzibą w Słuszkowie 44, 62-831 Korzeniew, REGON 364526941, NIP 9680978955., i/lub TOMBIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Słuszkowie 44, 62-831 Korzeniew REGON 9681012982  KRS 0001118368

tel. +48 503 584 423,

e-mail: sklep@automatyka-tombit.pl. .

  1. Z przepisów wskazanego powyżej rozporządzenia Parlamentu Europejskiego wynika, iż osoba fizyczna, której dane są przetwarzane ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia danych.
  2. Dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych ani osobom trzecim innym niż:

–  upoważnieni pracownicy administratora,

–  wynikającym z przepisów prawa.

  • . Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  1. Przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody osoby, która dane przekazała w postępowaniu rekrutacyjnym. Zgoda może zostać w każdej chwili cofnięta, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i służy wyłącznie przeprowadzeniu procesu rekrutacyjnego i dla jego celów jest konieczne (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Przetwarzanie podanych danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu poodejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO
  3. Osoba, której dane są przetwarzane, jeżeli uzna, że przetwarzanie narusza przepisy prawa, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01.
  4.  Dane Osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w ust. 15, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.

 

III. INFOMRACJA DLA PRACOWNIKA

 

 

Dane pracownika przetwarzane są  na podstawie przepisów prawa pracy w celu realizacji stosunku pracy i przechowywane zgodnie z przepisami wykonawczymi w aktach osobowych.

 

Na terenie przedsiębiorstwa zainstalowany jest monitoring wizyjny dla potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa pracowników oraz ochrony mienia.

Nagrania obrazu pracodawca przetwarza wyłącznie do celów, dla których zostały zebrane i przechowuje przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od dnia nagrania

 

Zgodnie z postanowieniami ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:

  1. Administratorem przetwarzającym dane osobowe pracownika jest TOMBIT T.P. Hadrych Spółka Jawna z siedzibą w Słuszkowie 44, 62-831 Korzeniew, REGON 364526941, NIP 9680978955. i/lub TOMBIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Słuszkowie 44, 62-831 Korzeniew REGON 9681012982 KRS 0001118368,

tel. +48 503 584 423,

e-mail: sklep@automatyka-tombit.pl. .

  1. Z przepisów wskazanego powyżej rozporządzenia Parlamentu Europejskiego wynika, iż osoba fizyczna, której dane są przetwarzane ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia danych.
  2. Dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych ani osobom trzecim innym niż:

– upoważnieni pracownicy pracodawcy,

– wynikającym z przepisów prawa,

– dla celów realizacji obsługi bankowej przedsiębiorstwa,

– usługodawcy, którym w drodze umowy powierzono przetwarzanie Danych Osobowych na potrzeby realizacji usług świadczonych dla Administratora, ich upoważnieni pracownicy – w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania tych usług,

– podmiotom współpracującym z Administratorem, którym Dane Osobowe są udostępniane na podstawie zgody osoby, której te dane dotyczą i w celach w niej wskazanych.

  1. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  2. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe (art. 6 ust. 1 pkt. c RODO). Przetwarzanie podanych przez pracownika danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu poodejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO
  3. Jeżeli pracownik uzna, że przetwarzanie narusza przepisy prawa – ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01.
  4. Akta osobowe pracownika są archiwizowane przez 50 lat zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U.1996.62.286)

 

INFOMACJA COOKIES

Poniższy wzór polityki cookies chroniony jest prawem autorskim, które przysługują IAB Polska. źródło informacji:  http://wszystkoociasteczkach.pl/.

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies:
  • imię i nazwisko osoby składającej zamówienie, nazwę i adres firmy, NIP;
  • adres do korespondencji lub adres do wysyłki towaru jeżeli jest inny niż adres;
  • adres poczty elektronicznej;
  • numer telefonu.
  1. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  2. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest TOMBIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Słuszkowie 44, 62-831 Korzeniew REGON 9681012982  KRS 0001118368, tel. +48 503 584 423, e-mail: sklep@automatyka-tombit.pl oraz operator Serwisu www.automatyka-tombit.pl.
  3. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  1. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  2. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  • „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  • „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  • „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  1. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  2. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  3. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  4. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.
  5. Zobacz w jaki sposób możesz wyłączyć cookies w Twojej przeglądarce:
    – Internet Explorer lub Edge https://support.microsoft.com/pl-pl/windows/zarz%C4%85dzanie-plikami-cookie-w-przegl%C4%85darce-microsoft-edge-wy%C5%9Bwietlanie-zezwalanie-blokowanie-usuwanie-i-u%C5%BCywanie-168dab11-0753-043d-7c16-ede5947fc64d

– Firefiox https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka

– Chrome https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl